språkresor

I ungefär ett år har jag kollat efter språkresor som jag skulle vilja göra efter gymnasiet. Har varit mest sugen på en språkresa till Japan, speciellt efter att jag hade så kul sist jag var där. Samtidigt växer mitt intresse för Korea dag för dag. Men jag kan ju mer japanska och vet mer om deras kultur, så det skulle vara lättare att åka dit, så man kanske skulle kunna lära sig flytande japanska. Kanske gå på Samu som ligger i Korea Town i Tokyo området? Två i ett liksom. Det är ett stort val, men ändå så himla enkelt.. att bara ansöka. Vågar jag? Åka helt ensam i ett par månader..? Vi får se..

Studera japanska i Korea Town, allt i ett! Is it meant to be?

Kommentarer
Postat av: Lise

JAG VILL OCKSÅ! :C

2012-03-28 @ 11:42:01
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag åkte juh till Kina helt själv på en språkkresa, visst det var bara 3 veckor, men jag var helt självständig och det var sjukt läskigt. Men det är det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Så Emelie; GÖR DET!!! Åk till Japan, skit i rädslan, du kommer ångra det mer om du inte åker.

2012-04-05 @ 11:23:16
URL: http://atlantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0