too slow to function

Sitter och är jätte sur över mitt supertröga internet just nu. Det verkar vara segt på systers dator också, kanske är någonting just nu..
Jag startade dagen med ett polisförhör p.g.a rånet som hände i centrum imorse. Läskigt, men coolt. Önskade man hade något och säga men jag fick liksom precis reda på det då.
I skolan har jag idag haft mentorstid, filosofi, naturkunskap och spanska idag. Jag gillar verkligen filosofi och vår lärare i det ämnet! Hoppas på att det går bra för mig i det ämnet.
Avslutade skoldagen med varm oboy från pressbyrån.. det behövs när det är så kallt ute.

lf1pv.jpg

Imorgon har jag bara EN lektion, vilket är filosofi. Aweeesome! Älska fredagar.

(Grym fakta: detta är mitt 666:e inlägg på denna blogg!)

Kommentarer
Postat av: Fraj

nice fredag! :D

2012-02-02 @ 22:59:49
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0