gotta get down on friday

Det går ju inte längre att undgå att sjunga "Friday, friday, gotta get down on friday" nu varenda fredag.. först var det kyckling på fredag, sen var det dags för fredagsmys and now we gotta get down on friday! Jobbigt värre haha..

På tal om att sjunga, idag hade jag första sång lektionen i skolan, det var roligt!! Kände mig först jätte nervös när jag såg vilka elever jag skulle sjunga med, de flesta var såå duktiga på att sjunga så jag kände mig jätte dålig.. men vi hade det riktigt trevligt :) Gillar läreren sjukt mycket! Hon vill verkligen försöka få oss som en liten familj så att vi inte skäms alls och ger allt vi kan, hjälper varandra osv. Hon föreslog att vi skulle vara som våran egna lilla Glee grupp.. hur awesome är inte det?! Hon har jätte stora planer för oss (hjälp?). Den första sången vi börja sjunga till var Lady Gaga - Born This Way!! Vi fortsätter det nästa lektion och ska även komma med låtförslag.. I've got so many in my mind..

Nu är det dags för fredagsmyyys om det så är det sista jag gör ♪

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0