fredag, fredag, måste ner på fredag

Postat av: zahra
HEJ! ^^ jag undrade om du går i japanska i ditt gymnasium isåfall vad heter ditt gymnasium? :O
2011-09-08 @ 22:43:28
sv: hejhej zahra!
ja det gör jag, går samhälle språk och läser japanska 3 timmar i veckan på tumba gymnasium.
Hade bara två lektioner idag.. awesome! Dock sjukt besviken över att vi missade sånglektionern p.g.a att vi hade strömavbrott i skolan.. Anywho så har jag inga planer idag, till gymmet kanske om syrran fortfarande vill det. Nu tänker jag kolla vad vi har för gott hemma..!



Svar på kommentar postat av: zahra
HEJ! ^^ jag undrade om du går i japanska i ditt gymnasium isåfall vad heter ditt gymnasium? :O

Svar
: hejhej zahra! :)
ja det gör jag, går samhälle språk och läser japanska 3 timmar i veckan på tumba gymnasium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0