födelsedagsfirande

Fyllde ju som sagt 18 år i onsdags, men vi firade det igår. Mötte mina tjejkompisar Louise, Linnéa, Annika, Felicia och Carina i Södertälje, då gick vi i och åt på en kina restaurang. De bjöd mig på maten och gav mig presenter, jätte snällt!! Fick bl.a en kortlek som heter "tjejmiddagen" som vi körde på kvällen, och även ett presentkort på olika spa behandlingar som man kan välja mellan. Jag är jätte nöjd! Senare mot kvällen begav vi oss mot Louise's hus, då blev jag bjuden på tårta. Felicia's killkompisar kom senare och vi hade de väldigt roligt och mysigt med spel och musik osv. :) Lyckad kväll. I ♥ U girls!



De flesta bilderna från kvällen var för "fina" för att läggas upp.. hahaha..

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahahaha! Vilka jävla bilder... Och vad är det där för bild på mig? xD

2011-09-05 @ 22:21:45
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0