ding ding dong

Sitter och lyssnar på Markoolio och Günther (♥), don't judge, och är helt jävla slut. Kom hem för en stund sen från Rönninge där jag träffade ett par kompisar, de spelade in en musikvideo och vi fick helt enkelt vara med, det var kul tills jag nästan hade sönder bordet osv, det är bara pinsamt.. Efter det bar det av till pizzerian där vi satt en stund och prata, drack bara en cola för jag mådde sjukt illa så vågade inte riktigt äta nått. Ja, innan det hade vi det riktigt kul i skolan också! Vi planerade inför spexfotot som ska vara på fredag och vi gjorde vår banderoll ;) den blev awesome. Kreativa klassen säger jag bara!

Har föresten inte bloggat mycket för att jag var sjuk igår och hemma från skolan, är inte helt frisk än men ska nog blogga i alla fall. :) Nej, nu säger jag godnatt, för imorgon har vi skoljoggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0