dag #4 - resan till japan

070611.

Började dagen med att gå till Meiji Shrine som inte låg långt från vårat hotell.



Efter Meiji-besöket tog gick vi till Harajuku som låg precis bredvid.


De hade en massa idolbutiker som jag gick in i. Köpte såklart TVXQ merch.

Efter en kort stunds shopping tog vi oss istället till Shinjuku (om jag minns rätt?)


Fina utsikten över Tokyo, från Tokyo Metropolitan.. stadshus.. någonting.. fiskminne.


Vi satte oss ner och tog en glass, efter att vi även besökt Svenska Ambassaden. Sen ville vi tillbaka till Harajuku.



Fredrikas mumsiga crepes som jag smakade lite av.

Köpte mig bland annat den här väskan i Harajuku.

Avslutade dagen med att äta middag på restaurang i hotellområdet tillsammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0