2008 - Bulgarien

Hittade ett album med massa gamla bilder från när jag var med mamma i Bulgarien. Har varit där 4 gånger sammanlagt (om jag minns rätt?) och jag har haft lika kul varje gång! Vill helt klart åka tillbaka någon gång. Tänkte dela med mig av de bilderna. Bättre sent än aldrig.


Hotell-poolen!

14-15 år. Folk trodde seriöst jag var 17-18år redan då jag var 12-13 år.


I närheten av Blomstergatan.

Vårt hotell!

Mamsen visste inte att jag tog bild! ^^ ♥

Kycklingkebab, sjukt gott!

Sunny Beach. Vi tog en promenad längs stranden varje morgon innan folk började dra sig hit.

Fick bronkit, röntgades och fick massa medicin..


Osminkad, som man brukar vara på semester, en regnig dag.

Nessebar! Typ som Bulgarien's Gamla Stan! Tvingade med mamma hit i år igen, var där året innan också, men det är så mys. Jag föredrar sightseeing före sol och bad. (Jag vet, jag är konstig.)

Mamma ♥



Ser ni hur brun jag blev? Det var liksom inte ens sista dagen på resan.. jag får lätt färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0