sista plugget

Det känns skönt att veta att det är det sista plugget man har nu, men man måste ju också få det gjort! Tycker att jag suttit med japanskan hela dagen, jag. Lite knepigt med alla tal vi ska ha men det löser sig nog allt. Har försökt mig på analysen om kärnkraft är bra eller dåligt också, fått det till en sida men är ändå inte nöjd. Behövs mer fördelar. Jag som är för på debatten på onsdag?

Dessutom har jag kommit på en massa saker jag bör köpa innan vi åker på fredag, ska bli kul att se om man hinner det. Kommer vara så skönt när vi sitter på planet!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv; Jag skrev tre presentationer, kort, medel och långt (och fick det rättat av Hisako via vklass). Och sen skrev jag till Svenska Ambassaden, men det har jag inte fått "rättat"... xD

2011-05-30 @ 19:24:47
URL: http://bluberrie.blogg.se/
Postat av: minea

Haha vad skumt, hade också debatt om det och var för för någon vecka sedan! :>



Men har ni fått information om vad ni får äta och så där? (Är lite orolig över det)

2011-05-30 @ 19:56:18
URL: http://mineayumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0