vårkänslor

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/655281/images/2011/frscha_138964237.jpg
Tog en snabb bild på mig och syster, hihi. Känner mig så ofräsch dock! Jag vill göra något med mitt hår.. känner för att klippa av halva håret, eller räcker det med att bara klippa lugg igen..? Och ja ni ser utväxten, dock är den inte så hemsk i överhåret. Jag vill ha ljusare men en brunare nyans, och så vill jag ha.. nej jag ska inte ens börja rabbla upp. Jag vill ha så mycket vårkläder bara! Dock har jag inte riktigt pengar för just det.. ja, vi får se.

Ikväll ska vi ha föräldrar möte med lärare och rektorer om våran japanresa. Det ser ut som att vi inte kan åka 7:e april, så vi ska diskutera om vad vi kan göra nu. Kanske skjuter upp resan, kanske inte går att åka alls för att vi inte får tillbaka flygbiljettspengar.. men vi hoppas på det bästa! Om en stund ska jag dock dra mig tillbaka till skolan, tänkte börja med pianolektioner med min klasskompis Ronja som lärare, wish me luck.. =.=


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni bestämt om ni ska skjuta upp japanresan än?

2011-03-22 @ 18:21:48
URL: http://mineayumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0