angående japanresan

Det här kan bli ett långt inlägg.. just saying. Det är ju mycket som pågår där borta i Japan just nu.. och det känns inte riktigt som att min klass kommer att kunna åka ner dit än. Det är imorgon tre veckor kvar, men det känns liksom svårt att allt ska lösa sig till dess. Jag tänker på strålningen, alla människor som är i sorg för att de förlorat hem, nära och kära. Det är ju inte läge att åka ner dit nu för att ha kul känner jag heller. Men vi får se.. vi ska ha möte om det här med föräldrar, lärare och rektor på tisdag.

Visst, det är sjukt tråkigt att en resa som jag längtat efter i 1 och ett halv år (då vi fick veta att vi skulle åka, men har velat åka i flera år än det..) kanske ställs in eller åtminstone skjuts upp. Men man får se det positivt, skjuts resan upp så får vi längre tid på oss att förbereda och plugga på osv! :) Då kan jag även gå på Miyavi's konsert den 12:e april som jag annars skulle missa, han är ju bäst! ♥ Så, allt är inte dåligt.

Tänkte på att jag bjuder på min favorlåt ever. Säkert länkat till den ett antal gånger förut, men jag kan aldrig tröttna på den! Jag såg Kagrra, live 2008 och de var sjukt bra. Synd att de inte sjöng min favoritlåt bara.. Fick Nao's spektrum dock! Höhö.


Kommentarer
Postat av: Lise

vado MIYAVIS KONSERT? O_O när var hur varför?

2011-03-16 @ 22:35:29
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: ミネア

Åh vad bra att det finns några positiva konsekvenser av att skjuta upp det! Hoppas ni kan åka då ialla fall ^^



sv: Alltså, det finns väl billiga, men med styrka kostar vissa 5000-8000yen osv som jag sett, fast finns billigare med såklart ^^

2011-03-17 @ 07:37:31
URL: http://mineayumi.blogg.se/
Postat av: ミネア

sv: håller med, så fort kärnkraftsverket kylar ner sig så kan ju landet fokusera på människorna mer! Men jag känner mig positiv om detta, känns som det ordnar sig snart av någon anledning, hoppas det är rätt! :)



Ja, fast de dyra i Japan håller bara i två månader också tror jag, jättedyrt!

2011-03-18 @ 15:01:07
URL: http://mineayumi.blogg.se/
Postat av: Michelle

OMG

kommer Miyavi till Sverige?!?!?!?

2011-03-26 @ 19:11:22
URL: http://michelle.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0