music

Jag vet, jag är verkligen så seg med uppdatering.. men det kommer sakta men säkert. ;)

Under min tid i Japan så har jag fastnat för väldigt mycket japanska artister som jag inte tidigare lyssnade på, t.ex Esperanza, Exile, J Soul Brothers och Super Fly! Kände mig tvungen att lyssna på Exile för att de verkade väldigt populära där, nästan alla i min ålder som jag pratade med frågade om jag gillade dom.



Min favoritlåt med Exile just nu:



Vi lyssnade på de här låtarna väldigt mycket hos min värdsfamilj, vi lyssnde även väldigt mycket på Arashi! Men i bilen var det kpop som gällde, för min värdspappa var lika galen i kpop som jag är ;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Alltså, vad är det med Arashi!? Alla pratade om dem heeeela tiden :O

2011-06-28 @ 16:31:25
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0