how do i put into words how i feel..

Jag har inte kännt den här peppen på jätte länge! En massa roliga saker har hänt, kan dela med mig av en del. Jag har äntligen fått mer info om skolan i Japan som jag ska gå i, regler, hur man ska klä sig och vilken klass jag ska gå i osv. Jag har även fått veta vilka jag ska bo hos! Hihihi, ska bo med en jämnårig tjej som kommer jag kommer att gå i samma klass med, dom är treor dock, jag går bara i tvåan. Men det är hur kul som helst. :D Ska hålla er uppdaterade, I promise. :)

Nu är det sportlov, wooh! Ännu mera awesome~ Har massa plugg att göra, men kan i alla fall sova hur länge man vill nu. Aja, får uppdatera er mer senare.

Kommentarer
Postat av: Lise

får man sminka sig i skolan? :D

2011-02-25 @ 19:29:49
URL: http://megumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0