sommaren närmar sig sitt slut

På onsdag börjar jag mitt sista år i gymnasiet, läskigt men kul! Är glad över hur vårt schema ser ut; inte så mycket lektioner och mer sovmorgonar än förra året, men samtidigt har vi väll mycket att göra. Jag vill ta studenten så jag slipper skolan men samtidigt så är det ju kul att få träffa sina kompisar varje dag.. vi får se till att umgås efter studenten också. ♥ SK09 + 2 ♥
Nästa onsdag så fyller jag 18 år, det längtar jag till! Har dock inga planer på att fira, men jag lär träffa mina vänner..? Vi får se. Nu i alla fall har vi ett annan födelsedag att fira, Grattis Ritva! :)


Oj den blev sne, men här har ni en aning ny bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0