intoxication

Fyyy *svärord* vad trött jag är just nu! Kunde inte alls sova inatt.. 3 timmar ungefär, kände mig inte alls pepp på skola, med en lektion på 2,5 timmar. Men det var helt okej för vi fick sitta vid datan och göra vad vi ville. Två inställda lektioner hade vi också så vi fick sluta extra tidigt.

Väl hemma så har jag och lillasyster tränat ihjäl oss! Dansat, promenerat, och gjort situps. Aktiva tjejer vi är (not really)! Så det ända jag egentligen vill göra just nu är att S O V A! Men jag har ingen skola imorn, förutom Linnéa's musikal (om vi nu ska gå på den?) så jag kan sova ut. <3 Livet är ju helt okej faktiskt. Skämt åsido.. nu ska jag sitta här vid skärmen en stund och sen läsa lite ur min bok, och sen; sova!


Kommentarer
Postat av: Mischa (Michelle) Karo

sv. absolut!! skönt att få lite "privacy" på gymmet också :D

2010-11-16 @ 08:27:57
URL: http://mischakaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0