makeover

Har så tråkigt så jag gör om lite i bloggen tänkte jag!
Samtidigt så lockar jag håret lite. Nu kan jag lika gärna berätta lite om livet. ><

Gårdagen: Hade först skola dåda, fick sluta lite tidigare. Mot kvällen åkte vi i familjen till flottsbro för att grilla. Det var mysigt trots åskvädret! Grillat är gott. <3

Idag: var det ett år sen jag förlorade min mamma.. miss u. </3 Så, träffade mormor och morfar, vi åkte till graven och la dit fina blommor, ljus och kort. Sedan åkte vi till vidare till Tumba för att äta lunch, frukost för min del. Åt jätte god kinamat! Muums. Köpte mig ett par söta skor också. I all fall, mot eftermiddagen åkte vi tll flottsbro igen och jag försökte sola lite.. gav inga resultat.

Nu ska jag återgå till att locka mitt hår, see ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0