temadag

Idag i skolan så hade vi en temadag, jag tycker det var rätt kul! Missade tyvärr bussen på morgonen men det gjorde inget liksom, när jag kom så fick jag ett papper, jag skulle samla ihop 12 autografer från elever i skolan som inte gick i min klass, det var lite läskigt men kul, frågade mest de jag kände. :) Efter det stod vi och lyssnade på de som sjöng karaoke, riktigt modiga elever, roliga var dom också. :'D Till lunch fick vi en halvgod pizza, och när vi fikade med klassen så fick vi en riktigt god tårta. ^^ Jag vann en påse godis också. Ibland kan man ha tur alltså, haha.
Men nu ska jag träna lite till på samhäll, sen ska jag lägga mig, godnatt. ♥

Btw, grattis till lillsyrran som blir 13 idag! ♥

Kommentarer
Postat av: ~ Jeanette ♥

TACK :D

2010-03-20 @ 17:52:53
URL: http://neettaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0