10 februari

Dagen började med att man fick gå upp vid 6 tiden, så tidigt, inte okej. Var tvungen att åka till sjukhuset och göra en magnetröntgen. Det var verkligen läskigt! Jag var liksom inte beredd på att ligga med hela kroppen inuti en tunna som var 60cm bred och 50cm till tak, jag har liksom klaustrofobi! När jag åkte in i den så bara rann det tårar, jag var vettskrämd, men det blev lugnt efter en stund för jag fick lyssna på NRJ, var rätt kul, men höll på att somna tillslut, fick nästan ligga där i en och en halvtimma! Nog om det, hade prov i skolan också, fick G i japanskan, var inte beredd på provet, hade inte tränat, och sen samprov. Gick sådär, ska få göra två frågor muntligt. :) Men men. Imorgon är det torsag, en dag närmare helgen.. nice.

Grattis Carro som fyller 17 idag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0