dagens planer

Just nu sitter jag och lyssnar på KAT-TUN och väntar på att Jeanette ska bli klar med läxorna. När hon är klar så drar vi till Maxi, tänkte köpa ett par saker. Lägger vill in bild på det sen..
När jag kommer hem ska jag även ta en dusch, sen börja med japanska läxan. Efter det blir det nog att kolla lite på Heading To the Ground. :) Kanske till och med ser på film efter det.. måste ta vara på sista helgdagen, blä, snart skola igen! men et ska vi inte tänka på nu. Nu ska jag fixa mig också. Byebye ♥

Kommentarer
Postat av: takai

svar:

haha, ja xD



har vi varandra på bloglovin? :>

2009-11-08 @ 15:57:48
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart bor du nu? med vem?

2009-11-08 @ 21:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0