caught in a bad romance

Dagens låt: IU - Marshmallow


Regn, regn och regn. Var är snön? Det är ju liksom snart December! Inte för att jag gillar snö eller kyla, vill ha vår. :(  Imorse när jag vakna så var jag helt borta, yr och så. När jag kom till skolan så fick jag så ont i magen att jag inte visste vad jag skulle göra. Men var ju tvungen att göra japanska provet, jag satt och skakade för jag mådde så konstigt. Fick iallafall MVG :) wooho! Gick hem sen vid lunch, och nu sitter jag här helt uttråkad och vill typ bara sova. Så.. sayoonara.

Kommentarer
Postat av: ~ Jeanette ♥

sv, tack ♥

vad bra att din data funkar och att det inte va nått ''stort'' fel :P

2009-11-21 @ 09:36:03
URL: http://neettaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0