chillerill

Nyduschad och trött. Vilken seg dag det är idag! Vill typ bara ligga och kolla på tv..~
Jag vill jättegärna ha en ny mobil, alltså är SÅ trött på min. Man kan inte sätta in bilder eller musik längre, bluetoothen funkar inte och inte heller vibratorn. Så är den skit sliten och repig. Jag som blivit som besatt av mobilen igen är verkligen behov utav av en ny nu liksom, får väll ta och köpa en.. eller så väntar jag till min födelsedag med det.
Synd att de inte är nå riktigt bra sommarväder ;_;. Annars kunde man ju hitta på en massa saker.. Som att bada och sola. (inte för att jag är redo för beach 2009 men.. XD) Jeanette har iallafall tagit sitt första dopp i år, woh. Nej men.. jag vill till staaaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0