begravningsplatsen

Bilder från igår då Jeanette, Ritva och jag åkte till graven.


Jeanette och Ritva.


Jeanette fyllde på vattnet sen gick jag och vattna, och Ritva planterade vår nya blomma.


Ni ska bara veta hur rädda vi blev när vi såg att jorden sjunkit där vid fötterna, vi var inte beredda på det men det blir ju så, jorden sjunker så får man läga till mer.. men det var hemskt alltså.


Så himla fint där..


Ja ni ser ju själva!

Idag då så vaknade vi rätt sent, men vi vaknade av att de borrade där ute i porten IGEN! Vi har vaknat upp så tre nätter i rad nu tror jag.. igår borrade de frn vid 8-9 tiden till 10-11. Skit jobbigt ju.
Menmen, vi åkte iallafall till Ikea, först åt vi sen tittade vi runt och handlalde lite. Köpte lådor, en hylla och ett doftljus till mitt rum.
På kvällen sen promenerade vi och åt glass och så, det var skönt. När vi kom hem sminkade Johanna och jag Jeanette, fixa hennes hår och kläder sen dansa hon åt oss. Jag dansa också, ni får se video imorn när jag kommit hem från stan med tjejerna.. (jag vill inte visa men de tvingar ju mig..)

Kommentarer
Postat av: Emelitaah :D

Jag väntar ivrigt på videon xD

2009-06-25 @ 13:10:30
Postat av: Agnes

fina bilder :)

och aj gvill med se videon :D:D

2009-06-25 @ 20:24:38
URL: http://billshit.blogg.se/
Postat av: Lotta

ni har valt en fantastisk plats för hennes sista vila. Kunde inte valt ett bättre ställe!<3

2009-06-26 @ 14:42:01
Postat av: amy

gud va fint <3

2009-07-11 @ 22:42:04
URL: http://amysvensson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0