Jag uppdaterar, jag uppdaterar!

Vilken tråkig lördag det var idag då. Inte gjort mycket alls.. men jag funderar på att börja träna igen. Jag behöver verkligen det. :O Så måste jag beställa biljetter till Metro Station, jag måste se dom! :D Men jag kollade lite på deras live uppträdanden på youtube.. eh.. de var ju inte så bra live direkt. XD Men låtarna är så himla bra ändå så. På tal om ingenting så har jag en väldigt rosa blogg nu.. so not me. Så har jag lagt till en bild där på sidan, en VÄLDIGT gammal bild, från 07 tror jag. Har ju inte svart hår längre, men det var ju rätt fint ändå. Aja, ska sluta skriva här nu då.

edit

Har lagt till en liten spelare längst ner i menyn, så om ni scrollar ner till den så börjar den spela musik av sig själv. En ny låt kommer varje gång ni går in på min blogg.. men ni kan alltid byta låt också. ^^

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. tack så mycket.. :)

2009-01-10 @ 20:49:32
URL: http://themichelle.blogg.se/
Postat av: H

sv: Hehe!

FAN VAD TUR DU HAR SOM NT HAR LÄXOR OCH SÅ >: SHIT GLÖMDE MIN ENGELSKA BOK I SKOLAN HAHAHA SÅ KAN NT TRÄNA PÅ MINA GLOSOR SOM ÄR TILLS PÅ TISDAG >:

2009-01-11 @ 18:06:12
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0