I scream party! ~

Jag vet att jag är en jätte dålig bloggerska som inte ens kan uppdatera min blogg åminstonde en gång i veckan, men jag lovar att bättra på det. Så mycket i skolan nu bara, så har inte direkt något intressant att skriva om. Jag lever iallafall, nu vet ni det.. lol ^^ Fan.. kan inte bara våren komma nu! Jag behöver verkligen lite solsken, det är så grått och vått ute just nu. På lördag ni, då ska jag köpa en system kamera! Ifall jag hittar en jag säkert vill ha då. Har några som jag kan tänka mig. Okej, nu ska jag inte skriva nå mer för det är ändå inte så värt intressant.

Kommentarer
Postat av: H

hohoh längtar efter våren och sommaren



vilken system blire? ;D

2009-01-22 @ 17:36:57
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: H

sv: YEs jag med, men det finns inga snygga färger på stan och grejer.

2009-01-24 @ 17:51:48
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0