Snöstorm och julklappar..

Nu känns det verkligen som om julen är påväg. Jag tror inte vi ade såhär mycket snö förra året, eller så är det bara jag som har väldigt dåligt minne.. det är iallafall snöstorm ute nu!


Vet, inte världens bästa bilder, tog de snabbt med digitalkameran.

Fick ett par julklappar köpta idag, det känns såå skönt. Köpte även en rosa tröja till mig och ett par svarta mjukisbyxor som jag kan ha hemma eller när jag tränar och så. Ganska värd dag ändå om man inte tänker på morgonen..
HAHAH! Jag såg just en tjej ramla i snön utanför mitt fönster, hemsk jag är som skrattar, men det ser ju lite kul ut.. jag vet dock hur det känns, inte lika kul.. :(
Iallafall, nu ska jag lägga mig, godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

sv: aha 8D verkar kul film ju hahaha :D



ohh men va kåwlt :3 är katakana svårt? kan typ nästan hela hiragana (a) 8D

2009-12-17 @ 20:05:40
URL: http://kawaiikai.blogg.se/
Postat av: Jeffe

It was -25 today in Finland, and we got lots of snow. :)

Have an awesome Christmas!

2009-12-17 @ 20:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0