Rainy October

Ja, vad har jag på hjärtat? Lol.. nejmen jag är bara så glad just nu för att imorgon så ska
jag nämligen vara med i publiken till idol. Kalla mig töntig, jag bryr mig inte direkt.
Det är kul att det faktiskt finns ett par bra artister med i år! Fårra året var ju bara..blehh.
Fast årets jury är rätt så mesiga, de kollar nästan bara på utsidan ju.
Så tycker de ungefär alla jag inte gillar är bra, och så tvärtom, haha.
Anyways! Vi lagade så himla god mat idag på elevens val.. yummie! *drool*
Det blev kyckling wok med ris, men riset failade och jag tog hem kyckling woken och åt
med nudlar istället. (y) Efter skolan så var jag med Carro och Mirre, vi hade svin kul!
Ja, det var nog det. Nu ska jag ta och göra något annat!

Kommentarer
Postat av: H

Då har jag iallafall nått att se på imorron!

Måste man ha tixs för att vara med i publiken eller äre gratis! :>

2008-10-02 @ 21:57:47
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0