16 Oktober

Imorse så gick jag i spöregnet alldeles för sent till skolan, när jag väl kommer dit så ser jag Carro och vi stannar och snackar. Hon sa åt mig att hon var tvungen att orientera ändå. När jag sedan går upp till mitt skåp på övervåningen så ringer Carro och säger att orienteringen är inställd och att jag skulle haft sovmorgon, så vi gick hem igen. Så himla onödigt. Det var världens godaste mat idag, tonfisk/pastasallad! På elevens val också, där gjorde vi thai kyckling med ris. Efter skolan så gick jag hem och Ola och Mirre stod och kastade sten på mitt fönster. De ville plugga med mig! o: Så ja vi pluggade lite och åt glass. Nu så längtar jag efter min ipod som har varit på lagning, ska få den idag när mamma kommer från jobbet. Det var väll det jag ville säga.

Klicka på bilden om du gillar Lars!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad söt din Lars är,tycker din mamma. Har du gjort dina läxor? Duktig flicka !!!!!!!

Ha det !!!

2008-10-16 @ 20:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0