14 Oktober

Idag har varit en bra dag. Egentligen vet jag inte varför, men bra var den. Lite för kallt ute bara, men det gör inte så mycket. Måste föresten hitta en höst jacka. Vintern är ju snart här.. men äh. Har suttit och redigerat bilder typ hela dagen. I love it! Åhh, kallt kallt kallt. Ska nog ta och hämta en kofta, göra en kopp varm choklad och sätta mig här sen igen. Just ja, idag var det ett par poliser och hälsade på oss i skolan. Det var verkligen skit kul. Vi fick disskutera en massa och så fick vi rollspela, även fast den ena polisen försökte få mig att vara med så vägrade jag. Vore lite skämmigt att spela upp en scen där jag skulle spela polis, och gripa de riktiga poliserna som spelade brottslingar, haha. Men de som gjorde det var iallafall skit roliga. Lärarna spelade in och tog kort så ska försöka få fram bilderna sen. Nej, nu ska jag gå.

Image and video hosting by TinyPic
En random bild jag redigerade lite idag. Blev ganska nöjd, får en att tänka på sommaren.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Himlen vart skitbra, kanonfin bild! :)

2008-10-15 @ 11:51:51
URL: http://billshit.blogg.se/
Postat av: Anonym

såna där bussar är läskiga :c

2008-10-15 @ 15:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0