Film maraton ikväll?

Jag har lust att kolla på ett antal filmer ikväll. Harry Potter filmerna, Pirates of the Carribean filmerna och Mean Girls. Kommer dock inte hinna med alla 8 filmer.. får väll se vad jag gör åt saken. :o BTW! Gissa vad jag fick idag? "När jag hör din röst/New Moon". Fatta vad glad jag är? :D Undra hur snabbt jag kommer att läsa ut den då. Ehh, fan vad kallt det är föresten. Fick en massa snö i håret idag i skolan, även fast jag sa till klart och tydligt att jag inte ville vara inbladad, och absolut inte få snö i mitt hår! Morr.. äh. Nej nu fick jag värsta minnesförlust och kommer inte alls på vad jag skulle skriva. Skriver väll det någon annan gång då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0