Så var Idol slut

Ganska tragiskt, va. Nejmen det var verkligen jätte kul så länge det varade, men jag är helt hundra på att vi kommer höra mer från varje finalist. Inte varje kanske, men många utav dom. Kevin vann, äh han förtjänade det. Men det skulle Alice också göra, verkligen! Jag tycker iallafall att Lars var bäst i idol, men han ville ju som sagt inte vinna.. :) Han har ju redan börjat sälja slutsålda spelningar!

Här är några bilder jag tog i globen igår:

Image and video hosting by TinyPic
Nästan helt tomt. Vi blev rätt chokade när vi såg hur långt upp
vi skulle sitta, jag som är höjdrädd! Men man blev van. Vi var ju
ändå där i.. runt 4 timmar(?)

Image and video hosting by TinyPic
Nu var det fullsatt. Såg så fint ut. :D

Image and video hosting by TinyPic
När jag tog den här bilden stod vid nästan vid ståplatserna,
då gick alla andra finalisterna förbi oss, jag ropade på Johan
och han bara tog min hand. XD Det var under pausen.

Image and video hosting by TinyPic
Så var det slut. D:

Kommentarer
Postat av: aidi.

svar: KAT-TUN mhm-mhm <33 så bra, så snygga, så bäst.



kevin förtjänar't :*

2008-12-13 @ 21:17:06
URL: http://aidilutt.blogg.se/
Postat av: H

Längtar tills nästa börjar! :DDDD

hoppas det blir lika bra, till och med bättre.

2008-12-14 @ 00:56:11
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0