The Voice + Kagrra,

Underbart slut på sommarlover måste jag säga.
The Voice var väll helt okej, men det var så jävla jobbigt
för att alla knuffades och allt som fan. De fick bära ut mig,
Petra och Sara. xD Jag tappade bort Zara innan det började
och så hitta jag henne när det nästan var slut.

Kagrra, dåva var mer än underbart, det var helt ofattbart!
Det finns ingen som sjunger vackrare och är vackrare än
Isshi
, helt seriöst! Han var sjukt bra på svenska också o_o
De hade en liten lapp där de stod en massa saker på svenska
som de sa, och de hade bäst uttal. xD
Nao var så söt när han skulle prata, han bara;
"Eh.. ehh.. hehehe *kolla åt sidan ock skämmas* .. har ni kul?"
Jag och Zara stod längst fram vid staketet på Nao's och Sin's sida.
Varje gång Nao kom och ställde sig längst fram vid scenen kolla han
på oss och lipade och gjode as charmiga gester!
Jag blev liiite kär i honom alltså. >_<
Sin var heeeelt underbar, ärligt han kollade på oss sjukt mycket!
Han hoppade fram och tog min hand och jag höll den skit hårt. XD
Senare så kom han igen och kastade ett plektrum som kom precis
vid mina fötter, ingen verkade märka det, men när spelningen var slut
så tog jag upp den.
Izumi och Akiya var svin söta! Men de såg jag inte så mycket
under spelningen.

Efter konserten var det ju signering, jag köpte en poster och en fan,
sjukt snygga! De signerade min poster och tog mig i hand och bara
"Taaack" och jag bara "Arigatou!" och då log de som fan.

Fan vad de MÅSTE komma tillbaka,
de sa iallafall att de skulle göra det. :3  <3

Image and video hosting by TinyPic
Min fan, biljett och Sin's plektrum. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter skit nice, allt :>

2008-08-18 @ 13:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0