Skakar..

Naja, resan var helt sjuk men det var fett jävla nice.
Så jävla jobbigt med folk som inte låter en va bara.

"Är det din dotter?"
"Ja"
"Får jag dansa med henne?"
"Fråga henne."


o_ o Han var typ 20+.
Men det var typ snorunger som ville dansa också,
och jag tror att en kille tog på mig i klubben men
han kanske råkade. xD

Sen imorse när jag satt vid frukosten på båten så skriker
en kille "Hello" hela tiden (det stod på min tröja).
Tillslut kollade jag på honom och  han bara "äntligen! tja!",
jag bara tog mitt glas och gick.
Sedan när jag kom tillbaka så kom han och frågade om han
fick sitta bredvid mig, egentligen tänkte jag "NEJ FÖR FAN!!""
men jag sa "okej". Han hade tydligen sagt till min mamma att
jag var söt när jag hade gått. Han började snacka jätte mycket
och frågade typ jätte mycket om mig, han hette Nicko btw.
Tillslut sa jag att jag ville gå och han ba "Men kan vi träffas senare?"
så vi bestämmde tid och plats osv. Men egentligen ville jag inte träffa
honom så vi gick inte dit. Eller jo vi gick typ förbi snabbt och då bara
"Emelie, hänger du med på en promenad?" och jag bara
"Nej jag mår inte så bra.." och han bara "Men vi kan sätta oss någonstans?"
och jag bara "Nej vi måste gå och packa.. förlåt, hejdå" och han såg
så jävla ledsen ut. Fick ångest som fan, stackarn!

Just nu är jag så jävla trött så ska gå.. peace.

Kommentarer
Postat av: Hiep

HAHAHa emelie är populär på kryssnig! ahaha

stackars killen :c



2008-08-10 @ 14:06:58
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0