sista maj

Kan ni tänka er? Imorgon är det juni och officiellt sommar! Tiden går bara snabbare och snabbare.. 
Jag har inga lektioner tills min student den 8:e Juni, så jag kan nästan säga att jag har avslutat det här kapitlet och är redo för nya tag. Ut i vuxenlivet, jobba och allt det där... Men jag ser faktiskt fram emot det. Trots att jag kommer sakna en del från gymnasietiden så är jag mer glad över att den biten är över. 
Den 14:e-17:e Juni ska jag jobba som volontär på UppCon som alltså ligger i Uppsala. Ska bli riktigt kul och spännande, längtar! Tror att det kommer vara både en bra och rolig erfarenhet. 

Igår var jag föresten och lunchade på Pong med klassen och vår japanska lärare som ett avslut. Hon bjöd oss på maten och vi gav henne presenter. Känns såklart tråkigt att säga hejdå till vissa lärare och att avsluta ett par roligare kurser... men livet går vidare! Nya möjligheter väntar.

På måndag är det studentmiddag i skolan... vad ska man ha på sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0