UppCon:12 - tack för att du kom

Kan helt ärligt säga att det var en av de bästa helgerna i mitt liv! All personal var helt underbara, speciellt artist teamet som jag jobbade med mest. Är så glad att jag träffade er och tacksam för er hjälp! Träffade även mina vänner under mina lediga timmar, träffade också nya vänner. För ju inte glömma att tacka artisterna Screw och speciellt M.O.V.E, deras dansare Yui och Ryoshin och sen Dj Kaya och alla deras staff! Helt underbart konvent, sorgligt att det är den sista UppCon bara. Tack. ♥ Just nu orkar jag inte berätta om allt eller visa mina bilder, men det gör jag säkert när UppCon lagt ut mer videos och bilder också! Vill tillbaka redan~


Med Lydia på artisternas hotell~ hade sjukt kul men stressigt denna dag, detta var precis efter vi druckit lyx-shake på Max och ALLA tappade/spillde något och smutsade ner oss innan vi skulle tillbaka och jobba. >o< fail.


Hitta mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0