sommarlov eller bara sommar

Vet ju inte om man kan kalla det sommarlov längre, men det är i alla fall sommar trots att det inte känns som det. Var är värmen? :) Har äntligen återhämtat mig från studenten, blev så trött och kännde mig sjuk så jag orkade inte gå ut på kvällen och inte heller gå på min väns mottagning, känns jätte tråkigt... men, men. Idag ska vi tjejer som brukade gå i JUSK09 fika tillsammans, för första gången som arbetslösa! Haha! vi är inte längre studenter ju.

Har även fått livstecken frå syster som åkte till Kina i torsdags och ska stanna där i en månad! Vi undrade ju hur det gått eftersom vi inte fått höra ifall de kommit fram och så, men hon skrev imorse att hon inte kan komma åt FB, twitter eller blogspot i Kina vilket är lite tråkigt, men jag hoppas att hon har det jätte kul ändå!


Jag med Alina som snart åker till Ukraina. :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hon måste använda sig av en VPN om hon vill komma åt de sidorna :) men hon kanske har listat ut det nu

2012-06-16 @ 01:15:23
URL: http://fromshanghaiwithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0