skins

Jag nyss börjat kolla på skins.. och jag älskar det! Så himla intressant serie.. visst kan den va lite extrem men jag tycker i alla fall att den är rätt lärorik. Nej, självklart inte att jag tänker börja ta droger och bli anoretiker nu, men man lär ju sig av deras misstag osv. Men den är väldigt bra, kollat 5 avsnitt i rad nu. Varför har ingen bett mig kolla på den här serien förut?! Shame on you. ^^



Min favorit är Cassie, som har ätstörningar. Hon är så himla gullig, hon vill ju egentligen bara ha någon som bryr sig om henne. Nej ska inte avslöja mer nu.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Skins är så jäkla bra! Men säsong 3 med "andra generationen" är den bästa!

2011-01-07 @ 21:24:14
URL: http://killthepinkyswear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0