29 mars

Hallå bloggläsare och alla mina kära vänner som läser detta. :) Jag kom just hem efter en lång dag i skolan, den var dock inte så farlig. Kollade på film både på svenskan och engelskan, Titanic och Good Will hunting, jag gillar båda filmerna! Ska skriva en recension om Good Will Hunting på svenska, tänkte att jag kunde göra det snart så jag har det gjort. Antar att vi ska skriva en recension om Titanic också, på engelska då. Gud så sorglig den är, tror det var första gången jag grät åt filmen, jag har liksom inte sett den sen jag var liten, och då förstod jag inte alla hemsktheter lika väl som jag gör idag. Sen så ska jag träna inför matte provet också, wish me luck!

Nu ska jag chilla, och så planerar jag att se på Moulin Rouge. :) Blev sugen på den efter att vi pratat om en massa filmer i skolan nämligen. Byebye så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle

Moulin Rouge <3



sv. ja, asså man tänker inte ens på att det sliter ! :P.. kramiis!

2010-03-29 @ 18:20:19
URL: http://themichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0