18 juni

Igår var begravningen.. ja, vad ska man säga.. finns inte mycket att säga egentligen. Jo, det finns det ju, men jag vet inte hur jag ska formulera mig bara.

I alla fall, är sjukt sjuk idag! Har inte sovit mycket inatt heller, det var hemskt, ville ju bara få sova ut men det gick inte. Sov liksom inte dagen innan heller. Ni ska bara veta alla små behandlingar jag fått gå igenom nu av mormor, haha..
Igår tvingade hon i mig och Carro citron vatten, för vi båda är sjuka. Efter det så kokade mormor te och hällde i handfatet, så fick jag stå med huvudet över och en handduk över så att jag fick andas in det.. (weird). Efter det fick jag ett par sug tabletter, och sen fick jag strepsils. på kvällen fick jag gurgla citronvatten igen. Idag fick jag dricka té med honung, hatar liksom te. :( Sedan så fick jag sugtabletterna igen, och efter det strepsils. SEN så fick jag andas över någon olja som jag fick göra med tet, slutligen fick jag smörja in min hals med wick salva och ta på mig en halsduk. Det ni, sånt får man gå igenom när mormor är i närheten.. haha. När jag var sjuk och mamma var här så sa hon bara "Sluta klaga, gå och lägg dig" haha jag lovar. Hon sa jämnt att det var mitt fel när jag var sjuk, ändå ville hon va hemma och titta efter mig jämnt..

Vilken otroligt onödig text det blev. Jag vill bara skriva av mig en massa, det är skönt. :)
Just deeeet, fick brev av låååvisa! Tacktacktack så hemskt mycket, så himla gulligt, blev jätte glad!

HAHA nu kom mormor med soppa. :(

Kommentarer
Postat av: :)

är själv jätte sjuk har inte sovit på två dager ;) kan känna det du känner. det bra att du skriver det är aldrig onödiga saker man skriver det är bara skönt att du få ut det . ta hand om dig nu

2009-06-18 @ 14:28:06
Postat av: Lovisa

maw, gulle, varsågod <3 :*

2009-06-18 @ 17:05:16
URL: http://lovisao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0