악녀 - dudumdum.

Har inte orkat skriva i bloggen de här senaste dagarna som ni kanske märkt. Jag har iallafall haft rätt kul. Både Mirre och Carro har sovit över här hemma, och så har jag sovit hos Jeanette, Ritva och Michelle. Måste ju bli van eftersom att jag troligen kommer bo hos dem. Men jag vill ju också vara här nu så mycket som möjligt eftersom att jag inte kommer få bo här sen. ;_; Det är komplicerat.

Den största frågan nu är om jag ska följa med till grönan imorgon? Vet inte om jag orkar eller hinner bara, det är det. Så kanske det är dåligt väder, då känns det ovärt. Jag är inte mycket för karuseller ändå så. Men popexpressen <3 haha, bästa. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.


Haha, bilden är en bild på mig och en på JaeJoong som jag satt ihop med hjälp av morhthing.com, typ för att se hur ens barn kommer se ut. Söta va? XD Kan medge att de ser lite läskiga ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, den första liknar lite Sungmin. Typ näs-läpp partiet.

2009-06-09 @ 18:00:21
Postat av: Martina

Hejsan lust att följa varandras bloggar via bloglovin? I så fall skriv tillbaka till mig då du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Glöm dock inte skriva in din bloggades så att jag hittar dig igen :)

Ha en bra dag :)

2009-06-11 @ 09:57:35
URL: http://miniimartina.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Gillar den som va en Blekfis x)

2009-06-11 @ 22:49:23
URL: http://neettaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0