♂パパママ♀ ~望まれヌBaby~


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Jag måste ju vara helt sjuk, sitter i skit korta shorts och en t-shirt och jag fryser inte ett dugg! Jag som alltid annars fryser så lätt.. Så är jag inte alls trött längre, som jag varit idag. Blehh..~ Just det, idag fick vi göra nationella i svenska hör förståelse, eller var det tal..? *förvirrad* Det var alltså oförberett, men det gick nog bra. Måste försöka göra klar projektet snart också så man slipper tänka på det. Snart är det ju lov igen, ska bli så himla skönt. Bekräftade även mina gymnasieval idag! Kommer nog in på media, men Sam språk skulle inte vara dålig heller. Jag menar, vad sägs om 5 veckor i Japan? ♥ Det var allt, bye.

Kommentarer
Postat av: lise

du fryser säkert inte för att dom nya bilderna på myv är så heta!

2009-02-10 @ 21:48:56
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: Lise

sv: haha, precis!



nörda dig ikväll för då är jag hemma i åby!

2009-02-12 @ 15:45:48
URL: http://megumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0