heart ♥ station

Jävla dåliga blogg.se! >: Vet inte hur jag råkat göra så att länkarna i menyn blev så fula. Tänkte bara göra det finare, och så blev det fulare, haha.
Iallafall, ska på bok rea imorn! Hoppas att man hittar något kul, vilket jag nog kommer.
Eh, jo idag så har jag hunnit med att göra ett nytt pass (där jag blev skit ful!) och så har jag röntgat mig, läskigt.
Ska nog ta och kolla på antingen Spirited Away eller Levande slottet nu, skit bra filmer. ♥

Grattis Kame-chan på 23 års dagen!
Photobucket

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, jag älskar dem filmerna!

Men det är också de ända filmerna jag har

sett av Hayao Miyazaki. >:

2009-02-24 @ 20:03:24
URL: http://aszhire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0