elfte augusti


Glömmer att skriva här i bloggen faktiskt, om det jag gjort och så. Men iallafall, i söndags var jag på kolmården. Det var mysigt och kul, men de bästa djuren låg liksom och gömde sig längst bort, det var skit tråkigt, verkligen! Men delfinshowen var faktiskt jätte fin. Hade lust att bara hoppa ner i vattnet (och jag som hatar vatten liksom.) Igår var vi på ikea och handlade lite nytt. Köpte ett nytt skrivbord till mitt rum, och en låda till att ha under bordet. Mitt rum är jätte fint och mysigt nu (det är inte klart som ni kanske ser på bilden, rätt stökigt är det också). Har städat liite nu iallafall.. Innan idag så var vi i SKHLM och handlade. Det regnade tyvär, så skorna måste kastas alltså! Och vet ni vad, om en vecka börjar jag skolan. *suck* Inget jag vill tänka på nu egentligen.


Väska från H&M, resten från Gina Tricot.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

snygg väska! vart köpte du den?

2009-08-14 @ 19:15:32
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0