caramelldansen

Blir så jävla irriterad på vissa att jag inte vet om jag ska skrika eller gråta!! Är på sjukt dåligt humör just nu.. Iallafall, skoldagen var väl helt okej. Hade en liten sovmorgon till kl 9.10, då vi hade japanska. Lätt roligaste lektionerna, även om jag redan kunde det vi lärt oss hittils. ^^ Men vi ska lära oss hiragana nu, det är rätt svårt att komma ihåg alla tecken och så. Matten går också ganska bra. :) Vi håller på med procent just nu, inte så svårt. Ska göra japanska läxan snart, och lite matte om jag orkar. Uah, bara en massa skolprat, men det är inte så mycket mer än det nu som pågår..
Ciao ♥


Försöker bli på lite bättre humör genom att lyssna på en massa pop musik :)

Kommentarer
Postat av: Lise

haha "försöker bli på lite bättre musik"! xD

2009-08-26 @ 18:25:26
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: Anonym

AHAHA jag tänker samtidigt som jag skriver xD

2009-08-26 @ 19:50:28
Postat av: Lise

haha förstår det. xD

2009-08-26 @ 22:11:37
URL: http://megumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0