dayum

Yeees, ledig tills på måndag nu, ska bli jätte skönt att få vila ut lite. Måste börja kolla på en koreansk serie som heter It started with a kiss, för att Lise tjatar! <3 Erhm, sen vet jag inte mer vad jag har för viktigt att göra faktiskt. Idag hade jag i alla fall nationella i matte, muntligt alltså. Gick nog helt okej. Efter skolan åkte jag till sjukhuset igen och var där en stund. Gud vad jag hatar sjukhus, så läskigt och obekvämt!


Jag..dör.. ohmygod. Från 1:45 och framåt, KAN MAN VARA UNDERBARARE? Har visserligen redan sett videon en miljard gånger förut, men älskar den fortfarande lika mycket. Charmigare än Jaejoong blir man inte, hade svimmat om jag var hon. Fast hon kände ju honom redan, så hon är nog inte en sådan fangirl som jag. XD Okej, okej, okej. Ska sluta fangirla här på min blogg. (Nej, jag kan inte.)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv: Åhå. Ja. Då tar det antagligen lite längre tid. Samla gaanska mycket pengar och så :o

2009-04-30 @ 08:42:22
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Lise

den är taaaaiwaansk! inte korensk. xD och åååh den är så bääst <3<333 måste se om den igen, haha!



och åh påminn mig att jag ska se på videon när jag kommer hem. :p

2009-04-30 @ 16:25:22
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: Ani

Den blir ALDRIG tråk, shit alltså. Har fangirlat den sen 2007, och då är det illa, haha.

<<b>3</b>

2009-05-03 @ 01:08:16
URL: http://lilychouchou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0