All around me are familiar faces

Idag har det varit en väldigt förvirrande skoldag, lol.
Vi slapp iallafall de sista två lektionerna. :D
Fast.. jag skulle vilja ha EV där jag har valt asiatisk matlagning. .__ .
Min mentor sa att hon kanske tänker sluta, vilket suger för att hon är rätt så bra.
Nästa vecka på tisdag har vi matte prov, och då ska även miljöprojektet vara inlämnat.
Uhh, nu blev de bara skoltjat. Tråkigt det måste vara att läsa, ursäkta mig. ._.
Anyways, snart är det idol, vilket jag ska kolla på (det är kul att skratta åt vissa..)
men först ska jag se på Naruto. Matane!


Min An Cafe cd har börjat
hacka för övrigt. o:

Kommentarer
Postat av: Anonym

OFTA RÄTT SÅ BRA, allla hatade henne ._. plötsligt tycker alla hon e okej efter i dag





häähähäh (a)

2008-09-18 @ 22:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0