Maybe this is the end

First of all vill jag bara berätta att min blogg ser mycket bättre ut i Fire Fox än i Internet Explorer osv, det märkte jag idag, så nu vet ni det iallafall. Idag så åkte jag till stan med Carro, vi träffa på Lars, Peter Stormare och Robin E och hans flickvän. Det var nice! Sedan åkte vi rådmansgatan och gick runt där, åt på McDonalds osv. Efter det åkte vi tillbaka till t-centralen och gick runt. Men jag började må dåligt så vi åkte hem. På tunnelbanan satte sig en man bredvivd mig som verkligen stan kiss, det lukta så mycket att jag knappt ville andas, shit, stackarn.

Image and video hosting by TinyPic
"Omg, Elvis ska till Sverige!"

Kommentarer
Postat av: H

haha euh, stackarN!

2008-11-02 @ 17:37:12
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: Midia

Hahaa, visste du inte att Elvis va död......

2008-11-03 @ 11:33:04
Postat av: Anonym

sen 31 år tillbaka...

2008-11-04 @ 23:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0