well ain't that some shh..

Regnig dag, idag igen.. haft en vanlig skoldag där jag hade psykologiprov. Det kändes som att de gick bra.. jag hoppas att det gjorde det i alla fall. Efter skolan så träffade jag Mirre, det var ett bra tag sen! Vi planerade bl.a att vi ska resa till Berlin på höstlovet.. mer om de sen när det är helt säkert. Nu ska jag plugga lite spanska, inte för att jag har läxa men bara för att förbereda lite inför morgondagens lektion. Det är så mycket språk jag lär mig så man blir alldeles förvirrad.. engelska, japanska, tyska och spanska.. och de finns mer jag vill lära mig. :)


Bara för att jag gått runt och sjungit på den här låten hela dan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0