060911

Började 11.00 idag, riktigt skönt. Hade ett kanji test som jag trodde jag skulle faila grovt på, men jag kom faktiskt ihåg teckena, bara det att jag nu kom på att jag int såg att det stod "översätt" meningarna också, jag skrev bara de japanska teckena.. kanske får tillbaka testet och översätta isåfall. Så det kan gå.. ^^ Efter japanskan skulle vi ha håltimma så vi sköt upp mentor lektione och hade den tidigare, då missade vi lunchen i skolan istället och den behövde vi eftersom nästa lektion inte var försen över 2 timmar senare, så vi bestämde oss för att gå till donken. Som vanligt fastnar vi där och snackar om allt möjligt.
Imorgon har vi friluftsdag 9.00 så vi måste gå till flottsbro.. great. Inte så pepp faktiskt. Måste även ta mig in till stan efter det för att hitta en ny klänning till på lördag.

Nu ska jag snart äta, soppa tror jag, sedan ska jag färga håret.. :)

Kommentarer
Postat av: zahra

HEJ! ^^ jag undrade om du går i japanska i ditt gymnasium isåfall vad heter ditt gymnasium? :O

2011-09-08 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0