i'm not gonna teach him how to dance

Haft en väldigt rolig dag idag, faktiskt, med klassen. Fick en massa uppdrag av vår engelska lärare som vi var tvugna att utföra i stan, och vi fick bara prata engelska.. typ "ta kort när du skakar hand med en polis och kollar in i kameran" haha ja, massa sånt.
Måste även skylla på mina kära vänner (Felicia och Linnéa, känn er träffade) för att de fått mig att sitta här och lyssna på Glee låtar hela dan.


"You are the girl that I've been dreaming about, ever since I was a little girl" ....


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tar på mig fullt ansvar :D

2011-05-27 @ 15:06:07
URL: http://bluberrie.blogg.se/
Postat av: Philip

Hej! Vilken förening ska ni åka med till Japan?

2011-05-28 @ 15:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0