circle lenses

Vet ni vad jag just gjorde? Beställde mina första Circle Lenses ever! Jag har velat beställa ett par hur länge som helst, och nu gjorde jag det. Circle Lenses är ju jätte vanligt bland asiatiska kändisar, speciellt koreaner.. jag vågar faktiskt säga att nästan alla unga idoler använder sig av dom, gyaru's också förstås..!~

Circle Lenses hjälper till att få ögonen att se större ut, så kan man välja en annan färg också. Man får lite den där dockiga känslan. Jag köpte ett par grå-svarta med 14mm i diameter. Eftersom jag har brun-gröna ögon från början så kan de se lite extra fake ut, men jag vet inte? Har inte prövat än ju! Det bästa är att jag beställde med styrka (eftersom att jag har synfel) och det kostade bara 155kr inklusive frakt! Hur billigt är inte det? Linserna är användbara i 1 år, men de rekomenderar att använda dom högst i 9 månader. So worth it.
Åh, jag kan knappt vänta! Det ska ta ca 10-15 dagar att få hem dom. :)


Kommentarer
Postat av: ミネア

så billigt?! Är de koreanska?

nej men vart köpte du dem och tyckte du de var bra? :>

2011-03-15 @ 17:02:25
URL: http://mineayumi.blogg.se/
Postat av: Sky

Gud va billigt! skulle du kunna säga vart man kan beställa så billigt?

2011-05-12 @ 15:20:33
Postat av: Sofie

Säger som de andra!

Var hittade du dom så billigt? :D

hur tyckte du att dom kändes?

Har också tänkt prova köpa ett par eftersom jag måste ha vanliga linser iaf så då kan man ju ist köpa ett par mer ovanliga :3

2011-09-02 @ 15:35:22
URL: http://kittycracker.blogg.se/
Postat av: THERESE ISABELLE

Haha är väldigt sent ute.. Men jag ber dig, vart köpte du dem?

2012-02-07 @ 19:19:13
URL: http://thereseisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0